Isuzu Arctic Trucks
Arctic Trucks har bygget om Isuzu D-MAX siden 2012, og har til sammen levert ut over 1100 ombygde Isuzu D-MAX. Arctic Trucks bygger om Isuzu D-MAX AT 33, 35 og 37.
Arctic Trucks har bygget om Isuzu D-MAX siden 2012, og har til sammen levert ut over 1100 ombygde Isuzu D-MAX. Arctic Trucks bygger om Isuzu D-MAX AT 33, 35 og 37.
Arctic Trucks er en ledende leverandør av ombygginger og utstyr til firehjulsdrevne kjøretøy i Norge, og har spesialisert seg på ombygging av Isuzu D-MAX siden 2012. Med over 1100 ombygde Isuzu D-MAX kjøretøy levert til kunder, har Arctic Trucks etablert seg som en pålitelig aktør innen tilpasning av kjøretøy for ekstreme forhold.
Arctic Trucks tilbyr ombygning til AT33, AT35 og AT37. Disse ombygningene er skreddersydd for å møte kravene til tøffe og krevende terreng, og resultatet er enestående veigrep og betydelig økt bakkeklaring. Arctic Trucks’ ekspertise og erfaring sikrer at hver enkelt Isuzu D-MAX blir omgjort til en robust og pålitelig kjøretøy som takler de mest utfordrende forholdene med letthet.
AT33-ombygning er en enklere ombygning som gir bilen høyere bakkeklaring og bedre veigrep.
De større dekkene vil gi deg et lavere marktrykk, og ved å senke dekktrykket kan du få ytterligere forbedring av flyteevne på sand, snø og i søle. Kjøreegenskapene til en ombygd Arctic Trucks er like gode som standard bil på vanlig vei.
• 285×70 R17 dekk (AT33)
• 17×8” aluminiumsfelger
• Tilpasning av hjulhus foran og bak
• Arctic Trucks skvettlapper bak
(på biler med originale breddere, brukes bilens originale skvettlapp)
• Hengerfeste
• 20 mm heving
• Kalibrering av speedometer
• Forstillingskontroll
• Godkjenning hos trafikkstasjon
Isuzu Arctic Trucks 35 er en omfattende ombygning av bilen. En ombygning tar omtrent 70 timer, og gir bilen enda høyere bakkeklaring og bedre veigrep. Denne ombygningen er skreddersydd for å utfordre bilen på noen av de røffeste veiene, og er bygget til å tåle ekstreme forhold. Isuzu AT35 ser ikke bare tøff ut – det er den også.
• 35×12.5R17 dekk (AT35)
• 17×10” aluminiumsfelger
• Lakkerte skjermbreddere
• Tilpassning av hjulhus foran og bak
• Arctic Trucks skvettlapper foran og bak
• Nye stigtrinn
• Avtagbart hengerfeste
• 40 mm heving foran og bak
• Kalibrering av speedometer
• Forstillingskontroll
• Momentnøkkel til dekkskift
• Godkjenning av Biltilsynet
AT37 er for deg som ønsker det aller mest ekstreme. Når det gjøres ombygging på 37-tommers hjul, heves bilen både på fjæring og karosseri. For å gi tilstrekkelig rom til de store hjulene, utføres omfattende arbeid på karosseriet slik at hjulene kan bevege seg fritt under alle forhold. Det blir implementert lavere giring i akslingene for å opprettholde den opprinnelige sluttutvekslingen. Dette sikrer at bilen beholder optimal akselerasjon og trekkraft.
• 37×12.5R17 dekk (AT37)
• 17×10” aluminiumsfelger
• Lakkerte skjermbreddere
• Tilpassning av hjulhus foran og bak
• Arctic Trucks skvettlapper foran og bak
• Nye stigtrinn
• Firkantfeste med avtagbar hengerkobling
• 20 mm heving på fjæring foran
• 25 mm heving på fjæring bak
• 40 mm karroseri-heving
• Bytte av utveksling i akslinger
• Formtilpasset gulvmatter
• Kalibrering av speedometer
• Forstillingskontroll
• Momentnøkkel til dekkskift
• Godkjenning av Biltilsynet
Disse ombygningene skreddersyr bilene til å tåle ekstreme forhold, og resulterer i et utrolig godt veigrep og enda høyere bakkeklaring.